декабря
6
Педагогічне ессе
Я люблю свою школу, своїх талановитих колег, своїх неповторних учнів. Мені подобається вчити і вчитись самій, отримувати задоволення від спілкування з розумними цікавими людьми.
Вислів Махатма Ганді: « Щастя – це коли те, що ти думаєш, говориш і робиш, знаходиться в гармонії», - вважаю своїм педагогічним кредо.
Для мене школа - це цілий світ, який змінює мене щохвилини, дає ідеї для того, щоб розвиватися та рухатися вперед, радіти життю і насолоджуватись ним.
Але найціннішим для мене є діти, веселі та не дуже, відкриті до співпраці та не зовсім, розумні, талановиті і неповторні. Сенс мого життя – допомогти їм стати щасливими людьми та навчити швидко адаптуватися до складного сучасного життя. Саме я повинна передати їм – представникам нового майбуття, той багаж знань, умінь та навичок, які накопичені людством за багато віків.
Учні – це моя гордість, їх досягнення – це мої надбання. Як педагог, я зацікавлена в тому, щоб учні знайшли для себе цікаву справу, прагну розкрити їх здібності, нахили, інтереси.
Я щаслива, коли поруч зі мною діти. Адже тільки діти наділяють мене внутрішньою енергією, спонукають до творчості, всиляють надію на гарне майбутнє.
Вважаю себе людиною позитивною, намагаюся знаходити у кожному щось хороше, підтримати та розвивати його найкращі якості. Під час спілкування з учнями та колегами прагну створити атмосферу людяності, зацікавленості та впевненості у власних силах.
Я – оптиміст, люблю життя у всіх його проявах, і вважаю, що саме оптимісти змінять цей світ на краще, зроблять його добрішим, цікавішим та яскравішим!
Адреса сайту школи:http://vgschool4.dnepredu.com/ Мої матеріали збережені за допомогою хмарної технології Google.drave. Їх можна переглянути за адресою:
Матеріали досвіду вчителя:
"Система тестової перевірки знань та умінь на уроках математики"
анотація до досвіду
https://drive.google.com/file/d/0B_TK4thAeuT7SXlEc1FyYTF6TzQ/view?usp=sharing матеріали досвіду https://drive.google.com/file/d/0B_TK4thAeuT7cy13VGptN1NHWXc/view?usp=sharing
Інформаційна картка
учасника другого (обласного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Мохова Ольга Петрівна
|
2.
|
Які вищі навчальні заклади
закінчили, у якому році,
спеціальність за дипломом
|
Вінницькій педагогічний інститут, 1986 рік,
вчитель математики і фізики
|
3.
|
Педагогічний стаж роботи
|
29 років
|
4.
|
Місце роботи (найменування
навчального закладу відповідно
до статуту)
|
Вільногірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
|
5.
|
Посада
|
Вчитель математики
|
6.
|
Кваліфікаційна категорія
|
вища
|
7.
|
Звання
|
Старший вчитель
|
8.
|
Класи, в яких викладаєте
|
7-11 класи
|
9.
|
Посилання на власний
Інтернет-ресурс
|
Блог на порталі «Класна оцінка»
|
10
|
Педагогічне кредо
| |
« Щастя – це коли те, що ти думаєш, говориш і робиш, знаходиться в гармонії» Махатма Ганді
| ||
11
|
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
| |
Вчитель працює над науково-методичною проблемою «Формування логічного мислення учнів через розвиток креативних здібностей особистості на уроках математики та в позаурочний час».
На своїх уроках забезпечує умови для досягнення кожним учнем практичної компетентності. Через різні прийоми і форми навчальної діяльності розвиває логічне мислення, стимулює пізнавальну діяльність та творчу активність учнів. В своїй діяльності використовує тестові технології, досвід з даного питання був вивчений та представлений на ярмарку педагогічних технологій у 2014 році. Уміло здійснює міжпредметні зв’язки, застосовує інформаційно-комунікаційні технології, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків та поліпшувати якість знань учнів.
Уроки проводить з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу з використанням сучасних інтерактивних форм і методів навчання. В системі працює над формуванням міцних обчислювальних математичних навичок. В роботі використовує елементи науково-дослідницької роботи, впроваджує технології кооперативного навчання, технології колективно-групового та ситуативного навчання.
Значну увагу вчитель приділяє роботі з обдарованими учнями, веде додаткові заняття, готує учнів до участі в учнівських олімпіадах. Підготовлені нею учні були переможцями міських та призерами обласних олімпіад з математики, є членами ШНТ. В 2013-2014 навчальному році учениця 11 класу стала учасником міського та обласного етапів МАН України.
Ольга Петрівна бере активну участь у методичній роботі школи: є членом методичної ради школи, керівником динамічної групи з питання «Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учасників навчально-виховного процесу за допомогою впровадження дистанційного навчання», учасником обласного практичного семінару по створенню електронних освітніх ресурсів за темою «Науково-методичні засади створення електронних освітніх ресурсів в рамках науково-педагогічного проекту «Обласна електронна школа «Школа, відкрита для всіх» на базі ДОІППО, учасником шкільного проекту «Новий стандарт освіти для дітей пільгових категорій». Постійно надає допомогу та ділиться досвідом з колегами при роботі в Інтернет – просторі: по створенню уроків в проекті дистанційного навчання, роботі у блозі на сайті «Класна оцінка». Вчитель приймає участь у вебінарах, отримала сертифікат Всеукраїнського педагогічного інтерактивного марафона 2015 року. Має власну розробку уроку з геометрії для 11класу «Тіла обертання», який надрукований в журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» (№03/2013). В своїй діяльності використовує хмарні технології.
|